środa, 27 stycznia 2016

WISH LIST : BOOKS ♡


hej, odzywam się po krótkiej przerwie ale ja jestem za tym żeby pisać na spontana - gdy najdzie ochota i pomysł a nie na siłę wymyślać posty. nieraz planowałam wpisy ale to u mnie się nie sprawdza..

dziś mam dla was moją "wish list" ale tu są tylko tytuły, które chciałabym mieć lub przynajmniej przeczytać. nie ma co przedłużać..




1. na pierwszym miejscu książka Ewy, REDLIPSTICKMONSTER - tajniki makijażu oczywiście. uwielbiam ją, jest cudowną YouTube'erką i bardzo naturalną, pozytywną osobą. to jest must have! autorka zdradza tajniki makijażu na co dzień i na wielkie wyjścia. Jej porady przydadzą się każdej kobiecie niezależnie od wieku, typu urody oraz umiejętności w sztuce, jaką jest make-up

-

2. dalej pokolenie ikea i pokolenie ikea kobiety. osobiście zainteresował mnie już sam tytuł. pokolenie ikea to opowieść o ludziach, którzy pracują po to, aby spłacać kredyty, rozczarowani rygorystycznym, sprzedanym za namiastki szczęścia życiem oraz ...kobiety czyli prowokacyjna i pełna czarnego humoru kontynuacja poprzedniej części. czytałam dużo pozytywnych opinii na temat tych książek i sama bardzo chciałabym je mieć


-

3. tu oczywiście kolorowanki dla dorosłych. w sumie to zainspirowało mnie do stworzenia tej listy. sama zauważam ze mam dużo stresu więc nie zaszkodziłoby mieć coś, co pozwoliłoby odreagować. po za tym to fajna sprawa i pobudza kreatywność. jest mnóstwo rożnych wersji tych kolorowanek także jest w czym wybierać


-

4. potęga podświadomości to kolejna książka na mojej liście życzeń. techniki doktora Murphy’ego opierają się na sprawdzonej zasadzie: jeśli uwierzysz w coś bez zastrzeżeń i możesz to zobrazować w swoim umyśle, usuniesz podświadome przeszkody, które powstrzymują cię przed osiągnięciem upragnionego celu, a twoja wiara stanie się rzeczywistością. to poradnik który pozwala zmienić swoje myślenie i stać się pozytywnym człowiekiem


-

5. film na podstawie tej książki bardzo mi się podoba więc warto byłoby przeczytać tę opowieść - love, rosie. zresztą wydaje mi się, ze książka nieco rożni się od ekranizacji (dajcie znać na dole czy tak jest)


-

6. hobbit. opowieść o niezwykłej podróży krasnoludów i wyjątkowego hobbita - Bilbo. nie ma co się rozpisywać, na pewno każdy zna tę opowieść. ot tak, kiedyś na pewno przeczytam ale najpierw muszą skończyć władcę pierścieni, na którą nie mam narazie czasu


-

7. kolejne dwie ksiązki to tytuły Reginy Brett: Bóg nigdy nie umiera i jesteś cudem. pierwsza to pięćdziesiąt tematów, w których autorka przywołuje własne przeżycia oraz pisze o doświadczeniach ludzi spotkanych na swojej drodze & druga, gdzie autorka dzieli się z nami opowieściami o tym, że szczęście zależy od nas samych: od naszych wyborów i decyzji, które czynią nasze dni cudownymi. równiez to takie "pozytywne poradniki", które, myślę, warto przeczytać




***


to chyba tyle na dziś, byłabym dumna z siebie gdyby dało mi się je przeczytać w tym roku. koniecznie napiszcie czy macie, czytaliście i czy polecacie te tytuły.. a moze jakieś inne?


xoxo



2 komentarze:

  1. Polecam Książkę pani Ewy, Tajemniczy ogród oraz malowankę antystresową. pozdrawiam ;)

    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

miło mi że tu jesteś ♡ to pozytywne miejsce i jeśli możesz to oceń moją pracę poprzez komentarz czy obserwację oraz zostaw link do siebie!